I got faith in my heart and hope in my soul.

Det står en mördarbil i vårat garage! :P Iallafall sen förra veckan. Då min värdfamilj sålde min lilla bil och köpte en ny van/jeep/sportbil. Vad det nu än är så är den STOR! För att komma in i garaget med den är dom tvugna att vika in backspeglarna och då är det ändå rätt tajt:P Men snygg är den! Och ännu snyggare är den med cabben som står brevid:P Jag lovar att bild kommer snart! :)

Jag själv har fått tagit över den andra bilen som jag annars bara körde ungarna i innan. Men jag gillar den! Känns lite mer amerikanskt att köra en stor bil. :P Men jag hade en liten hatkärlek till den lilla bilen:P Kärleken kom väl in i bilden när Viktor insåg att den hade grymma högtalare:) Men men. Jag har ändå gått igenom mer med den större bilen. Krockat och allt! Ja någon gång måste jag väl börja se det ironiska i att jag krockade en bil. Som inte var min. I USA. Okej, jag insåg precis. Jag är inte redo för att skämta om det riktigt än.

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0