I got caught in the moment, again.

Lite snabb uppdatering. Dagen idag har varit hyffsat bra. Dock längtar jag tills all snö smällt bort så man kan vara ute och leka lite bättre. Man blir så himla seg när man ligger inne på golvet och leker zoo i 2 timmar. :P Men fick se Jen som kommit tillbaka med sin familj från Florida. Seriöst, jag ska dit! :) Kom även på idag att bebisar dras nästan lite läskigt till mej.. Idag inne i mallets lekrum kom minst 4 bebisar i ettårsåldern fram till mej och log stort:P Speciellt fastnade jag för en liten pojke som precis kommit på att man kan minsann blunda och gå samtidigt:P Ett riktigt charmtroll så till alla tjejer om typ 18 år, watch out! :P

Nu ska jag iväg på middag med Leyro. Håller på och svälta ihjäl.. För 40 minuter sen var min mexikanska vän påväg men jag har lärt mej nu att hon aldrig är i tid:P Men jag hoppas snart hon är på ingång. :P Lite senare ska vi väl möta upp dom andra för lite slapp fredagskväll.

Dax att ta fram skruvmejslen och skruva åt en lite skruv som verkar sitta löst. Eller om jag är vettig nog så skiter jag i det. Varför är jag inte förvånad???

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0