Don't let the silence do the talking.

Det känns som att vintern precis kom till Boston. Men ändå så flyttade vi fram klockan inatt till sommartid. Det är alltid första tecknet på att den mörka och kalla tiden börjar försvinna:) Det är fortfarande ganska kallt men solen har varit framme hela helgen! Man kan inte låta bli att låta vårkänslorna sprudla:P

Helgen har som jag nämde igår bestått av kvalitetstid med gänget. Vi har hunnit med att spela massa spel, sparka boll ute i det fina vädret, gå på bio, varit på en lite shoppingrunda och lite annat:) Varit en riktigt bra helg faktiskt:) Dock har jag saknat lilla Anna då söndagar alltid är vår dag:) Men nästa söndag får jag se henne igen:)

Efter bion idag skulle jag köra hem alla. Våran toppenhelg var på väg att ta slut och allt var på topp. :) Men. Såklart lyckas jag bli stoppad av en polis IGEN! Jag fattar inte det.. Denna gången var det dessutom på en tom landsväg. Jag blev lite nervös som alltid. Jag tror väl alltid i princip att polisen ska arrestera mej, dra med mej till bilen och köra och lämna av mej på flygplatsen med en biljett hem till Sverige:P haha! Men som tur var hade jag Viktor brevid mej som lugnade ner mej:P Och efter att polisen hade kollat mitt körkort och allt sånt kunde jag lugnt köra vidare:) Även fast jag aldrig lyckas hamna i trubbel så är jag riktigt trött på poliser nu! Låt mej vara! :P


Mike har blivit min städerska:P


Lugn. Dom körde inte såhär även fast Viktor verkligen ville:P


A big, happy family :D


Inne på köpcentrumet. Jag tror ibland att vi umgås FÖR mycket med barn:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0