You can see my heart beating, you can see it through my chest.

Denna soliga och ganska varma Svenska nationaldag har varit ganska lugn. Jobbat hela dagen och sen varit kreaktiv nu på kvällen, kan dock inte avslöja med vad:P Det egentligen enda intressanta jag har att komma med idag är att Mormor och Morfar är på besök. Dom är ju så himla gulliga båda två! :)

Sen var det ju ganska intressant när jag stod i köket och skulle visa tvillingflickan något och en baseball kom flygandes genom fönstret... Skulle velat filma min min som fattade absolut noll av kraset men som sedan fattade vad som just hänt och tog ett steg åt sidan för att titta ut i trädgården för att se mormor, morfar och tvillingpojken stå helt blickstilla med öppna munnar. Tror inte någon sa något på en halv minut! Så kan det gå när man tränar baseball i trädgården:P Men ingen kom till skada så det var ju bra det!


Grattis Sverige på Nationaldagen. Du är ganska så jättebra, tycker jag tralalala! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0