What goes up must come down.

Fredagkvällen lyckades bli hyffsat lugn. Vi hängde hemma hos Jon spelade fotbollsspelet, biljard, bordtennnis och firade Tine lite mer. :) Idag kom Sina, Tine och Viktor och hämtade upp mig då vi alla fyra skulle åka till den stora outleten i Wrentham. Och där var det ju inte lite affärer!!! :P Spenderade några timmar där och jag höll i plånboken så mycket som det gick. Kom ändå hem med en ny klocka och två nya convers.. Men billigt var det:P Hade gärna velat köpa hem min FAVORIT parfym också men den har ju bestämt sig för att vara så himla dyr att jag får vänta lite till... Men ska nog se till att jag får med mig en flaska hem till Sverige:P

Nu på kvällen blev det lite jobb. Ungarna gick och la sig 15 min efter jag börjat. Soft sådär. Men under den tiden hann dom fråga ut mig om när jag skulle åka hem..  Det är ett samtalsämne som jag aldrig riktigt pratat med dom om.. Men tydligen är familjen nu i full gång med att hitta en ny Au Pair.. Vilket gör att jag typ tappar luften litegran och inser att allting inte varar för alltid... Det kanske låter som att det är en evighet tills jag kommer hem men för mig som är mitt uppe i allt känns det som att det bara är runt hörnan..

Det är lite folk hemma hos Dougy ikväll. Får se om jag lyckas komma dit efter jobb. Skulle ju behövt Viktors ord lite. Han om någon vet hur man ska leva för stunden och inte tänka allt för mycket på vad som komma skall:P


Först fick Tine en tårta :)


Sen fick hon även blåsa ut ett ljus från en melon:P Kanske en amerikansk grej detdär:P hehe:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0