What don't kill me, can only make me stronger.

Inbjudan till fester, Sweden Rock, alla uteserveringar, midsommar, kommande kristianstaddagarna, falsterbo ja listan är lång. Jag jublar över det faktum att sommaren är här nu i USA! Det kommer bli en kanonsommar! Men det finns en liten del i mig som gör lite ont över att jag missar ännu en sommar i Sverige. När man är borta så som jag är ser man sitt hemland ur en helt annan synvinkel. Men det är ju faktiskt såhär att jag antagligen inte kommer spendera en hel till sommar här i USA. Så medans allt hemma i Sverige finns kvar, så får jag njuta av allt vad USA har att erbjuda :)

Dagen spenderade jag på zoo med ungarna! Dom betedde sig utmärkt trots allt folk och vi fick se den lilla bebisgorillan som var superdupersöt:) Kvällen däremot spenderade jag på en bar här i Weymouth även kallad Buck's. Vi tittade på Bruins matchen och bara umgicks:) Trevligt trots att jag varit riktigt trött. :P Så nu blir det sängen för mig:) Natti, natti :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0