You know it's never too late to shoot for the stars, regardless of who you are.

Helgen har nu passerat igen och jag har varit slarvig med min uppdatering:P Här har det varit fint väder, men inte jättevarmt och i Sverige verkar det varit kanonväder, så kanske ni inte öslat så mycket tid vid datan ändå:P

I fredags samlades vid ett gäng hemma hos John. Vi drack lite öl, spelade biljard och vid fotbollsbordet samt snackade massa skit. En ganska lugn kväll men som varade länge då vi inte la huvudet på kudden förrän vid fem på morgonen:P

Lördagen började på Nikos, som egentligen börjar bli en tradition på lördagar:P Hann med en sväng på Marshalls innan jag var tvungen att bege mej hemåt för lite jobb. Hade bara lillen så det var ganska soft! Vi åkte till mallet köpte en nallebjörn, käkade middag och gick i affärer:) När resten av familjen sen kom hem gick jag ner till mig själv, duschade och råkade sen somna i min säng.. Så blev aldrig att jag träffade upp dom andra. Så kan det bli ibland:P

Idag mötte jag först upp Mike, Anna, Tine, Dougy och Franzie på Nikos. Var Franzies sista dag i staterna innan hon var tvungen åka tillbaka till Tyskland och sin vardag igen. Så när resten av folket åkte till flygplatsen åkte jag till Leyro. När Viktor sen lyckades komma till henne åkte vi alla tre till en mexikansk restaurang. Där fick jag se mina mexikanska vänner käka en MASSA tacos:P Men jag fick även träna min spanska lite då servitören vägrade mer eller mindre prata engelska med oss:P Ingen fördel för mig kanske:P Sen åkte vi en sväng till ett litet mall i närheten. Gick lite i affärera innan dom stängde. Då skulle vi istället åka till Hull för att spela lite minigolf! Men Mike och Anna skulle äta innan så vi fastnade på den restaurangen ett bra tag. Så pass länge att vi inte riktigt hann spela någon minigolf. Så det blev att jag fick köra hem alla mina små kompisar:P Inser även nu att jag spenderade min söndag mer eller mindre på olika restauranger:P haha! Men det har ändå varit en bra söndag, och i det stora hela en bra helg:) Som vanligt när jag umgås med min familj :)


Leyro, John, Tine och jag :)



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0