It starts in my soul and I lose all control.

Nu sitter jag här igen på söndagkvällen och undrar var helgen tagit vägen. Ännu en superbra helg har passerat och åter igen är batterierna laddade inför den kommande veckan som nu står framför oss. I lördags på dagen gjorde vi inte allt för mycket. Tine och Leyro kom över till mej på eftermiddagen och vi färgade hår, tittade på klipp från youtube och fixade i ordning oss inför kvällen. Runt halv åtta började folket rulla in och innan jag visste ordet av det var hela gänget samlad. :) Vi laddade lite iför utgång i Boston men som kom ju bakslaget att Tine glömt sitt pass hemma och att Chris, konstigt nog, hade flippflopp på sig vilket man kanske inte dirket blir insläppt på en klubb i Boston med.. Så det var bara för dom att åka hem och fixa dom grejerna. Men vid 10 var vi redo för att åka igen! :)

Taxin släppte av oss i ett regnit Boston. Vi intog barnen Cheers vid Faneuil Hall för att ta en öl, men stämningen där var inte på topp så vi drog oss vidare. Efter mycket gående fram och tillbaka i ösregn(inte bra för frisyren kan jag ju säga!) hamnade vi utanför en nattklubb/bar. Men såklart var den proppfull och vi alla höll väl på att ge upp, blöta och kalla som vi var. Men två förbigående tjejer tipsade oss om en nattklubb runt hörnan som tydligen var tipp topp. Och jag kan ju säga att klubben Trinity var allt vi kunnat önska! Bar, dansgolv, lagom med folk, billig entre och BRA musik :) Vi dansade loss ordentligt och hade the time of our lives :) Grymt rolig kväll som vi lätt måste göra igen:) På vägen hem fick vi även tag på en bra taxichafför som var snäll nog att ta oss genom driven på McDonalds:P Perfekt avslut på en perfekt kväll:)

Söndagen började som vanligt på Nikos. Sen drog vi vidare till Mallet i Braintree där jag inhandlade födelsedagspresent till lillen:) Gick runt i lite affärer och tro det eller ej men jag kom hem med en sjukt snygg keps! Designad speciellt för mig:) Kvällen avslutades på Red mango och sen Panera Bread där vi träffade en ny Au Pair som verkar vara trevlig:) Helgen blev som förväntad och jag kunde inte vara gladare:)


Tine, Leyro, jag och Cassy på Cheers.


Alla tjejerna samlade inne på Trinity:)


Vi dansar och är glada :)


Laura, Viktor, Mike, Leryo och jag.


Några av gänget samlade utanför Trinity, redo för att åka hem :)


Men vet aldrig vad Viktor ska hitta på när han är i farten. Men en sak är säker att även fast klockan är sent, alla är trötta och regnet gör oss blöta så bjuder han alltid på underhållning:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0