To face the fear but not feel scared.

När man har befunnit sig på ett och samma ställe under en längre tid glömmer man lite bort var man är. Man bara anpassar sig till sin omgivining och kallar det stället för "hemma". Förra året vid denna tiden gick jag på moln. Jag var nyförälskad i USA. Men ju längre tiden har gått glömmer man helt bort att det faktiskt är i det stora landet USA som man nu bor i. Det kommer stunder då man blir påmind, det kan vara en amerikansk flagga eller bara något annat smått. Fast mestadels är man helt omedveten. Men nu på senare tid har jag kommit in i mitt "lyckorus" igen. :) JAG ÄR I USA! :P (Grattis Josefin, kom du på det nu? haha :P)

Att mina känslor blossat upp igen kan ju ha med att göra att vädret har gått från att förra veckan vara mulen och regning till att denna veckan istället vara varm och solig! :) Spenderade lite tid på stranden igår och idag var vi ute hela dagen! :) Det gillas skarpt! :) Kom precis hem från ett Au Pair möte, andra för denna månaden:P Men är ett bra tillfälle att träffa dom man bara träffar då och då:) Trevligt sådär:) Nu ska jag hoppa in i duschen och kasta mig en stund i soffan:) På återläsande:P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0