There are voices that whats to be heard.

Jag skulle kunna göra ett djupt inlägg nu över hur ganska så förbannad jag varit idag. Över hur saker och ting inte alls blir som jag velat, men istället ska jag inte låta så hård. Min dag slutade ju rätt bra ändå! Blev bio med Anna och Franzie, där vi såg Hangover part II. Kul! haha! Sen kan man ju undra hur biosalongerna varit halvfulla under hela vintern, men nu när det är varmare väder så blir det överfullt. Har aldrig sett en så lång kö bara för att komma in. Amerikanare... haha! Men vi fick iallafall platser, även fast vi fick sitta väldigt nära duken:P

Annars har ungarna varit väldigt gulliga mot mej. Vilket har hjälp! Okej, tvillingpojken var inte så gullig när han sprutade ner mej med trädgårdslangen.. Men jag antar att det är en risk jag får ta inom mitt jobb? :P Sen har jag ju även lyckats åka hela vägen till Mars och lekt spion. Det var en Ms Debbie som hade blivit fångad av utomjordningar. Jag tror hon är säker nu. Puh! Var rätt orolig där ett tag! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0