Some people come into our lives and quickly go. Some stay for a while, leave footprints on our hearts, and we are never, ever the same.

Har precis lagt på telefonen efter ett kort samtal med Frida som imorgon avslutar sin tid som Au Pair här i USA och åker hem till Sverige. Så vi sa ett litet kort hej då på telefonen, men jag vet att det inte är ett hej då föralltid. Frida är ett perfekt exempel på varför min tid i USA varit så underbar. Vissa människor passerar ens liv och lämnar avtryck efter sig. Så är det bara.  

Det roliga med mig och Frida är att jag antagligen kan räkna på fringrarna hur många gånger jag har träffat henne sedan vårt första möte förra midsommaren. Men trots att vi inte har kunnat umgåtts så jättemycket har vi när vi väl träffats skapat minnen för livet. :) Tiden därimellan har pendlat mellan skype, telefonsamtal och sms. Det är konstigt detdär. Men Frida är verkligen en person jag kommer sakna här i staterna. Glad, rolig och sprallig tjej som jag nog hade kunnat spenderat timme efter timme med genom att bara prata mellan allt mellan himmel och jord.

Jag önskar Frida en safe flight hem till Sweden. Vi träffas snart igen. I USA, Sverige eller någonstans ute i världen, vem vet. :)






♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0