Let life give you energy.

Varit en rätt lat dag idag:P Men det får man väl ha ibland:P Jag vet att helgen är ganska så fullproppad med äventyr så blir nog inte mycket vila alls! Därför passade jag på idag istället! Nu väntar jag och Anna på ett Leyro ska anlända. Då ska vi åka och käka något, sen blir det tillbaka till mig igen för lite fest! Hela gänget ska samlas! Mycket som vi ska firas:) Leyro tog körkort idag(grattis till henne!), Bruins vinst, Tine fyller år nästa vecka och helt enkelt att livet leker:) Kan komma en överraskning under kvällen, men vi får se! Får helt enkelt berätta mer sen:)

Ha en underbar helg! Och va rädda om varandra :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0