Just don't give up, walk it out instead.

Regn, regn och regn.. Vart tog all sol vägen?? Inte okej tycker jag! Idag har jag iallafall spenderat några timmar i bilen då det blev en massa körnades hit och dit, så regnet kanske inte gjorde så mycket just idag. Men vår slutdestination blev till sist jordgubbsplockning i Sharon! Just när vi var där slutade det som tur var regna, alltid något:P Men GUD så gott det var med nyplockta jordgubbar!! Får mej genast att få midsommarkänsla.. Och jag som inte ens vet om jag kommer få fira midsommar i år.. Planen var att vi skulle ha ett riktigt firande på lördag, men det gick i kras då jag måste jobba. Nu vet jag inte riktigt hur vi ska göra! Kan man verkligen hoppa över midsommar....?

Nu på kvällen åkte vi ett gäng till Fours för att ha en liten middag för Tine som blir hela 22 år idag :) Mysig middag som som vanligt slutade med att vi kastade blöta papperstussar på varandra. Jag undrar när vi ska börjar bete oss normalt bland folk.. Antagligen aldrig:P Nu är jag iallafall hemma igen och har hunnit ta en dusch. Känner mig inte riktigt redo för sängen än, fastän att jag borde gå och nanna nu. Tror att jag slår på ett vänneravsnitt istället. Bara för att jag kan:P


Happy Birthday Tine!! ♥

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0