I wish that I could have this moment for life.

Jag kan ännu en gång meddela att jag haft en underbar helg! Vill inte låta för tjatig med mina helger, men dom är verkligen guld värda!! :) I fredags blev det, som jag nämnde, lite fest här hemma hos mig. Alla var glada, alla hade kul och det blev bara hur lyckat som helst:) Lördagen bjöd på en tripp till köpcentrumet, middag på beerworks och på kvällen myskväll med film :) Jon, Sina, Tine och Viktor blev mina övernattningskompisar vilket var mysigt:) Lite pyjamasparty sådär:) 

Idag klev vi faktiskt upp ganska tidigt och redan runt 9 var vi redo för att packa in oss i bilen. Hann bli ett snabbt stopp på dunkin donut innan det styrdes iväg mot Newport i Rhode Island:) Vi gick runt i staden, kollade in Cliffs Walk, lite andra turistattraktioner och körde Ocean Drive där vi kunde se HUR många underbara lyxhus som helst längs vattnet!! :) Innan vi åkte hem blev det en liten finare middag på Red Parrot, sjukt god mat:) Efter vi var mätta och belåtna styrde vi hem igen! Dagen blev hur lyckad som helst! Och jag kan lätt tipsa folk om att åka till Newport! Grymt fin stad!!! Kommer upp bilder om några dagar när jag fått tag på dom av Leyro:)  

Nu är det dax för mig att snart slänga mig i sängen. Ganska så trött efter för lite sömn, precis som jag anade i fredags:P Förresten var jag SJUKT nära på att spå mig idag, men jag fegade ur.. Vågar man verkligen? Och vill man verkligen se in i framtiden? Något man kan tänka på kanske:P


Hugo och Daniella i fredags:)


Camila, en ny tjej här i trakterna och Mike!


Mike är rätt överbeskyddande mot min spegel i vardagsrummet. Kan vara för att han alltid putsar på den så fort han är här:P Rör du speglen brottar han lätt ner dig. Något Tine fick vara med om:P


Mina underbara flickor:)



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0