Happy Midsummer!! :)

Glad midsommar Sverige!! :) Jag hoppas ni alla tar hand om er och har det roligt! :) Jag sitter och undrar om det kanske till och med regnar. :P Brukar ju vara lite av en tradition detdär med regn:P Jag måste säga att mina planer på att absolut göra ingenting en dag som denna gör mig lite deppig. Under dagen har jag inte tänkt på det så mycket, varit en dag som alla andra. Men att logga in på facebook efter att jag nu slutat jobba och se alla uppladdade bilder, alla hälsningar och alltdetdär gör mig bara deppig. Deppig, deppig, deppig. Skulle så gärna velat vara i Sverige nu och haft en krans på mitt huvud... Lekt dummar lekar, danst kring en stång och sjungit snappsvisor från ett papper.

MEN! Nu har jag skrivit ner mina deppigheter här i bloggen så ska försöka skaka av mig dom! Nästa helg är det 4th of July här i USA och hur många får fira det egentligen?? Nä ibland tar hemlängtan över och man måste nästa stoppa ner huvudet i kallt vatten för att vakna upp! Midsommar kommer finnas kvar nästa år, och nästa, och nästa, och nästa år..! Så egentligen har jag INGENTING att hänga läpp över! Nu är det istället dax för att välkomma helgen! :) Men ändå, till er hemma i Sverige; fira lite för mig med! Ha på er en extra krans på huvudet, ta en extra nubbe till maten och spring en extra gång när ni leker lekarna:P  

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0