Give it to me right or don't give it to me at all.

Då var det sommarlov för ungarna! Dom slutade skolan igår. Så onsdagar framöver kommer vara lite mer som innan när jag började min tid som au pair. Men annars kommer det vara full tid som gäller. Och jag håller bara tummarna för att min sommar med ungarna blir kanon! Förra sommaren var lite av "testa-vilka-gränser-Josefin-har-sommar". Men vid detta laget vet ungarna var dom har mig så vi siktar framåt nu! :)

Blev några timmar på stranden i Duxbury med Anna och Mike idag. Mysigt värre! Blev även årets första dopp! :) Lite kallt, med helt okej! :) Men en sak måste jag ju bara reda ut här i min blogg nu när sommarvädret kommer krypande. Jag bryr mig egentligen inte så mycket om vad folk har på sig när dom går runt i värmen. Men det är INTE alls okej att gå runt i sandaler och strumpor! Många amerikanare verka tycka det är praktiskt eller nått.. Men nej, nej NEJ! När jag ser det vill jag ju bara hoppa på dom och slita av dom deras strumpor.. Kanske inte blir så uppskattat så får väl hålla mig från det:P


Juni, juli, augusti
Vindarna är varma då
Juni, juli, augusti
Allting verkar lättare då.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0