I want to say I lived each day, until I die.

Ibland blir inte allt som man planerat. Det blev det verkligen inte idag. Jag, Sina och Tine hade planerat att åka in till Boston för lite Whale Watching. Men vi alla tre vaknade upp utan någon bil så det rann ju helt ut i sanden. Istället väntade vi tills Anna vaknat till liv som turligtvis hade en bil:) Vi åkte alla tre till Nantasket för att hänga lite vid stranden, men det var kallare än vad vi trodde:P Däremot hade dom lite karuseller och lotterier precis brevid stranden så det blev en liten tur dit istället! :) Lyckades dock bli grundlurad av 2 st som ville vi skulle kasta bollar för att vinna fina priser. Såg ju jättelätt ut och om vi klarade det skulle vi åka hem med ett bamsestort gosedjur! Såklart klarade ingen av oss av det:P Men kom hem med ett litet gosedjur iallafall:P

Åkte sen till Hanover Mall vilket var tur för min del. Min ena flippflopp lyckades gå i sönder så jag kom ingåendes med en sko.. Måste sett roligt ut! Så fick inhandlat ett par nya:P Hann gå i affärer lite innan vi gick över till bian och såg "Bad Teacher". Roligt film det där! :) Dagen avslutades sedan på panera bread där vi åt middag :) Naaajs:)


Här kastar vi lite pil! :)


Ganska så rolig Bob Marley banan:P


Denna underbara varelsen lyckades jag vinna:P Anna har en tvilling:P Ska bara komma på ett namn också:P


Varje gång vi åker på roadtrip måste jag alltid använda frasen "are we there yet?" det har lixom blivit lite av en tradition:P Därför skulle denna väskan vara som klippen och skuren för mig:P Synd bara att denna lilla väska kostar över 100 dollar... Eller kanske inte:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0