Emeralds from mountains thrust toward the sky, never revealing their depth.

När jag kom hem nu på kvällen, nästan natten, hittade jag den elaka kaninen lös i garaget. Jag försökte fånga honom men han sprang under bilarna och allt annat som står där inne. Mina värdföräldrar låg och sov så dom kunde inte direkt hjälpa mig. Därför är han fortfarande på vift där inne. Men han såg rätt glad ut.. Kanske mitt hopp om att han och jag en gång ska komma överrens. Eller nä. Det har jag gett upp för länge sen. Jag kommer säkert själv få dra fram han imorrn. Men tills dess ignorerar jag honom till max.

Mer uppdatering får komma i morrn. Nu pep precis mitt kaffe som jag ska lägga på kylning under natten. Iskaffe har blivit min nya favorit! :P Så ska gå och ställa det åt sidan och sen lägga mig och sova. Så sov så gott alla mina läsare!

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0