Each time I think I'm close to knowing.

Då flickorna varit kvar uppe i Maine både igår och idag har jag fått lite ensam tid med tvillingpojken! Något som jag faktiskt har velat ha! Båda flickorna har jag spenderat tid med själv men inte så mycket med pojken. Men nu fick jag äntligen chansen! Igår var vi på bio och gjorde lite andra småsaker. Idag blev det att åka till Boston och gå på New England Aquarium! Jag har velat gå på akvariumet ända sedan jag kom hit! Så nu gjorde jag två flugor i en sväng och gick med honom! :) Och det var häftigt! :) När vi sen var klarar med allt kom min värdpappa och hämtade tvillingpojken då han jobbar precis brevid. Jag fick då ta mig hem på egen hand. Men så dum är jag väl inte att jag åker hem direkt när jag ändå är inne i Boston och vädret är underbart:P Så gick lite runder och gick in lite i affärer. - I love Boston! :)

Då båda av dom stora bilarna är borta fick jag också köra lite runder med BMW idag. Kan inte låta bli att bli lite mallig när jag sitter där i den snygga bilen:P haha! Min toppenhelg har verkligen toppats av en bra början på veckan!! :) Om allt kunde fortsätta så blir jag ju nöjd :P


Jag fick faktiskt också klappa Rockbebisar:P Slemiga var dom allt:P


Mitt inne i hela akvariumet fanns en stor tank där massa olika fiskar simmade omkring. 3 våningar hög och man kunde följa den från botten till toppen! Även det var fräckt. Tyvärr hade dom tillfälligt flyttat på hajarna då dom blivit sjuka. Men jag var nöjd som det var:P


En annan sektion där inne var att man kunde ta upp en massa olika vattendjur och hålla dom. Mestadels var det koraller, krabbor och som ni ser sjöstjärnor:)




Sälar hade dom också!


Och pingviner.. Denna pingvinarten var ju bara för fräck. Ser ju ut som om han han en frisyr och allt:P


Hon har ju ett rätt så roligt jobb måste jag ju säga..!


Denna tjejen matade fiskarna och sköldpaddorna i den stora tanken. Ni kan ju själv se hur gigantisk sköldpaddorna var. Och detta var en av dom mindre!! :P


Humrar kan ju vara rätt fula. Men om dom nu är blåa som råkar vara min favoritfärg blir dom ju genast mycket finare:P


Sjöhäst :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0