Always reaching for that rising star.

Ledig idag! Wohoo! :P Jag hade ju en plan i huvudet om att gå upp tidigt men vaknade runt elva och hade inte hört någon av klockorna. Som det kan bli! Har faktiskt inte gjort allt för mycket idag dock. Bara sånna saker som ni vet inte är så jätteroliga. Typ att åka och köpa schampo och balsam. Eller som att åka och handla mat. Okej, jag ändrar mig, det är inte själva handlingen som är tråkig det är betalningen! Pengarna bara rinner iväg. Buhu. :P Men nu har jag saker ett tag framöver. Resten av mina pengar måste sparas, sparas och åter sparas! Har två längre reser i bakhuvudet och dom SKA bli av. Om jag så måste leva på vatten och bröd. Och kanske lite nudlar:P

När jag lämnade bilnycklarna uppe i huset innan idag möttes jag av mormor och morfar eller Nana and Papa som dom så fint kallas här. Nana berättade om deras planer för sommaren och hösten. Om 2 veckor åker dom tillbaka ner till Florida där numera bor och kommer inte tillbaka förrän i slutet på Oktober. Det var också då Nanas ord kom "So I'll guess we won't see you again Josefin, or when are you leaving?". Jo men tjena.. Ska jag behöva säga hejdå till folk REDAN?? Men sen kom vi på att vi nog kommar träffas lite snabbt innan jag åker hem. Jag menar då det.. Men ändå.. Är det inte galet så säg..!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0