You are only young once, but you can be immature for a lifetime.

Då har man lyckats bli ett år äldre. Tiden bara rinner iväg tycker jag. När jag var liten tyckte jag att folk som var 22, 23 år var hur vuxna som helst. Då hade man egen lägenhet, jobb, stadigt förhållande och kanske till och med barn. Det kanske är så för många också. Men nu är jag ju inte en av många. Jag kommer nog aldrig riktigt följa trenden på när man ska börja bli seriös och super vuxen. Istället lever jag livet och njuter. Går dit näsan pekar och hjärtat vill. Jag kanske inte är där jag trodde jag skulle vara när jag var liten och tänkte på framtiden. Men jag är precis där jag vill vara nu:)

Har iallafall haft en superbra dag!! :) Har fått lite hemlängtan dock då jag inte var hemma i Sverige förra året heller. Men tur jag har underbara folk här som får mig att glömma alla sånna tankar :) I morse överraskade Anna mig med ett vrålåk och bjöd på frukost på Nikos! Har jobbat lite och nu på kvällen blev det middag på Olive Garden i Plymouth! Avslutade kvällen sen med att springa genom vattenspridare och känna mig som 10 igen:P Bra slut på en bra dag!! :) I helgen fortsätter firandet och det ser jag verkligen fram emot! :)

Vill tacka alla som gjort denna dagen så speciell!!! :) Alla brev, mejl, sms och presenter! TACK!! Ni är BÄST!!


Min BFF överraskade mig med att hämta upp mig i denna snygga bilen :)


:)


Superseriösa?? :P


Jag utanför Olive Garden med min fina ballong:P Som dock på bilden nästan är osynlig:P


Springa genom vattenspridare med ballong i högsta hugg är bra för själen :P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0