When life gives you hundred reasons to cry, show life that you have hundred reasons to smile.

Att förklara för amerikarna varför man vill få tag på ståltråd för att sedan kunna göra en midsommarkrans är svårt. Dom tittade mest på oss som om vi var dumma, vaddå en krans runt huvudet? :P Men vi fick tag på allt vi behövde så jag, Anna och Tine kunde göra oss en krans till gårdagens fest med temat Midsommar och 4th of July :) Dom där kransarna blev riktigt bra tycker jag allt! Och väldigt populära:) Även firandet igår blev super! Mycket folk som kom och allt var väldigt trevligt :)

Nu under söndagen har vi spenderat lite tid i Dougys hus då vi var ett gäng som sov där över natten. Sen drog vi oss till Nikos för lite frukost/brunch. Hamnade till sist hemma hos Mikes moster som hade lite folk över! Nu på kvällen blev jag splittrad från resten av gänget då jag behövde jobba. Men ungarna sover så  jag har inget att klaga på angående min jobbekväll:P


Här görs det midsommarkransar! :)


:)


Viktor, Mike och Jon


Sverigieflickorna! :)


Jonny hittade en krans han med!


Lite av folket :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0