We're smiling but we're close to tears.

Såg precis en bild på Amandas lilla Ebba. Sjukt söt! Åh vad jag hade velat vara i Sverige nu. Men det får vänta ett litet tag och istället inleder vi en väldigt känsloladdad helg. Sista helgen med hela gänget samlat på ett bra tag, kanske sista gången någonsin, vem vet. Men jag försöker att skjuta bort den tanken tills dess att jag absolut måste inse det. Jag kommer spendera så mycket tid med dom som det bara går.

Av denna anledning så har min uppdatering här varit lite si och så. Det har inte varit lathet från min sida utan snarare att tiden inte har räckt till. Dessutom vaknade jag upp i morse med svullen hals och ont i kroppen. Kunde inte kommit mer passade... Så nu har jag precis svalt ner lite painkillers och ska faktiskt lägga mig ner och slumra för en liten stund. Vill INTE bli sjuk nu...!

Ha en bra helg alla mina trogna och otrogna läsare :P Jag uppdaterar utav förmåga denna helg. Tills dess att vi hörs igen, HA DET BÄST! :)



♦ Joey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0