If you don't live for something you'll die for nothing.

Åkte iväg för att plocka lite blåbär idag med flickorna (sjukt goda blåbär har dom här i USA) och påväg till Quincy för att hämta upp pojken på camp händer något oväntat.. Ligger i innerfilen på motorvägen. Tjejerna tittar på en film och jag sitter i mina egna tankar. Helt plötsligt hör jag ett högt kras från baksätet. Trodde först att någon kört in i oss och hann tänka INTE IGEN, men när jag tittade mig runt var det inte en bil i närheten. Vi kunde sedan bara konstatera att fönsterutan bara hade rasat ihop av ingen anlednig... Chockade blev vi men jag är OTROLIGT glad över att vi inte hunnit hämtat upp pojken än, för då hade han suttit där och fått glassplitter på sig.. Men frågan är ju fortfarande; hur tusan kunde det hända??!

Jag har ju verkligen inte tur med allt här i USA, men då är väl allt som det ska vara :P Tur är ändå att min värdpappa tog allt med ro och var bara glad för att flickorna var okej! :) Kände mig ändå lite skyldig så åkte och dammsög hela bilen efter jag slutat. :P

Skulle egentligen varit på bio idag med Anna, men bilen är kanske inte världens bästa att köra med tills imorrn. Så det blir hemmakväll. Tänkte slänga mig i en dusch nu och sen sätta på en film på datan. :) Myyys :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0