It's my heart I'll follow this time.

Ligger i min säng, har 3 gäster i mitt lilla rum som sover gott och jag undrar varför jag inte bara försöker somna om. Men jag känner sådant behov över att uppdatera er läsare :P Vi gick inte och la oss förrän 5 i morse men det var sjukt mycke värt det! Igår hade jag nada lust att åka in till Boston och gå på någon nattklubb. Dessutom skulle dom bege sig in redan runt 21.. tidigt tyckte jag. Men det var ju trots allt MIN födesedagshelg! Nu skulle vi fira :)

Mötte upp Esteban i Harvard Squere. Gick vidare för att få våra biljetter. Gick lite runder och kom sedan lagom runt 11 in på klubben. Dom flesta var spansktalande och jag insåg att jag hade hamnat på en Latinamerikansk klubb. Jag som har så bra takt och allt.. (Läs ironin..) Men kvällen bjöd på ett band där sångaren sjöng värre än värst, många skratt och mycket dans! Tro det eller ej men jag tror jag fick in några bra moves :P haha!

Bilder få komma senare. Nu ska jag nog hoppa in i en dusch och sedan väcka liv i mina gäster. Vi måste bestäma vårat nästa steg. En fågel viskade i mitt öra att det är lite festligheter pågång i Lexington. Vi får väl se. Kanske drar vi bara på bio? :P

♦ Joey

Mina tankar går ut till folket i Norge och alla som berörs av tragedin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0