I still see you when I close my eyes, you're still apart of my life.

Jag har varit borta ganska länge nu från mina kompisar där hemma. Men det har gått bra för det mesta. Dom flesta verkar inte ha lämnat min sida när jag nu varit ute i vida världen. Och ni anar inte hur glad jag är för det!! Men ibland känner jag mig hjälplös. Vi kan skypa, vi kan mejla och hålla kontakten, men ibland vill man bara vara nära dom. Speciellt om dom går igenom något, bra eller dåligt, då jag vet att jag varit först på plats om man varit hemma. Jag hoppas dock att dom vet att jag är där i mina tankar. Jag säger det alldeles för lite, men jag saknar er fruktansvärts mycket och älskar er högt!

Det har varit upp mot 38 grader ute idag! Men jag kan bara jämföra med förra sommaren då det var såhär varje dag! Så än sålänge klagar jag inte! Blev en sväng till poolen vilket var hur naaajs som helst! :) Sen blev det födelsedagstårta med min värdfamilj nu på kvällen! Glasstårta närmare bestämt! :) Dessutom fick jag en uppsjö av underbara ord från mina kids. Man börjar märka att man varit här ett tag nu. Vi har våra duster men vi har också våra moments. Och när dom kommer är dom bättre än någonsin. :) 
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0