There and back, there's no doubt, your touch makes me whole again.

Halvt solbrända axlar, uppskrapat knä och så många myggbett att man inte längre kan räkna dom, det är väl typiska sommartecken?? Iallafall om man är runt 10 år. Jaja. Jag jobbar ju faktiskt med barn så jag är kanske förlåten :P Men skillnaden är att jag nu kanske inte sitter och räknar extakt hur många myggbett jag verkligen har på varje ben. Nä istället kan jag nästan börja skrika av ilska över att det kliar så mycket! Man blir gnälligare med åren:P haha!

Det har hunnit blivit tisdag och tisdagar betyder ju halva priset på bio! Med vackert väder har vi ju kommit ifrån det lite. Men idag var det dax och vi gav oss på Zookeeper, jag och Anna. Egentligen en barnfilm, men den utspelar sig i Boston och på Franklin Zoo där jag brukar gå med ungarna så jag var bara tvungen att se den! Dock utspelade sig inte mycket från Frankin Zoo utan säkert en studio. Men många igenkända platser i Boston fick vi se! Alltid kul! Och filmen bjöd på många skratt :P Harry Potter drar ju också sin publik.. Har aldrig sett så mycket folk på bian... Utsålt var det också! Man kanske skulle gå emot sig själv och se den bara för att.. Något jag får fundera över:P

Mina ögon håller nu på att falla ihop lite smått så snart blir det sängen. Men först ska jag titta lite på OC. Drömma mig bort till Kalifornien och hoppas på att jag snart får se det med egna ögon! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0