Simple thing, where have you gone?

När jag för första gången gick på Duxburys Au Pair möte var det mening att jag skulle få en namnlapp så att alla skulle veta vad jag hette. Medans folk drog och slet i mig så skulle jag bokstavera mitt namn till LCCns dotter. När jag sen väl fick namnlappen märkte jag att den var ovanligt lång för att vara mitt namn. Och mycket riktigt. När jag tittade på hur hon hade stavat mitt namn stod det Josesefin. Det stavfelet har hållt i sig ett tag då mina kompisar här tyckte det var allmänt roande att då och då kalla mig för Josesefin. Men vaddå man bjuder väl på sej själv:P Tycker ju själv att missförstondet där var rätt roligt!

Men när jag igår gick och hämtade posten hade jag fått ett brev från "Things to Remember" där jag blev medlem för att tag sen. Men när jag tittade närmare på brevet så såg jag det här:



Sammanfattning. Jag måste lära mig att 1) bokstavera mitt namn. 2) stava mitt namn.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0