Share our Secret worlds.

Idag var det dax för en sväng till stallet med flickorna medans tvillingpojken var på Baseballcamp! Så då fick jag äntligen lite tid att faktiskt stanna kvar i stallet:P Tvillingpojken brukar inte tycka det är så jätteroligt att vara där så när han är med brukar det bara bli till att springa in i stallet, lämna tvillingflickan och pussa på en av hästarna lite snabbt. Åh, vad jag saknar att vara flera timmar i stallet och bara pyssla.. Men jag är glad för den tid jag får:)

Nu på kvällskvisten mötte jag upp Sandra och Anna på Derby St! Har inte träffat Sandra på ett bra tag så det var väldigt trevligt faktiskt! Fick pratat lite svenska också, såhär på amerikansk mark, vilket inte händer allt för ofta nuförtiden:) Kändes bra men är lite förvirrande. Jag pratar nästan alltid engelska så blir det ibland svårt för mig att uttrycka mig på svenska:P Det vill gärna komma ut engelska ord ur min mun. Kommer antagligen göra folk hemma i Sverige galna med det. Men passar på att varna er lite nu:P


Flickorna och lilla söta Keagan:)


:)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0