Rihanna!

Vi har verkligen väntat i månader för att få se Rihanna och igår var dagen ÄNTLIGEN kommen! Intog TD Garden exalterade som små barn på julaftons morgon! :) Letade upp våra platser och insåg att vi betalat för mycket för att få sitta allra högst upp, allra längst bort från scenen. Men inget kunde rubba vårat braiga humör! Men när vi satt där och väntade kom en som jobbade upp till oss och frågade mig om vi inte ville flytta ner lite. Svaret var ju självklart YES :) Blev ju bättre än vad vi också trodde! :) Sånt händer ju ALDRIG mig, men någon gång ska man väl ha tur :P

Förbandet blev av någon anledning inte CeeLo Green vilket var lite synd. Men en grym DJ spelade bra musik och sedan intog JcOle scenen, vilket inte heller var så dåligt. Har aldrig hört honom förr men man vet ju aldrig han kanske lyckas stort någon dag :)

Och Rihanna. Vilken show hon gör! Jag ångrar inte att jag gick för 5 öre! Hon fick oss tjejer att dansa gärnet för att sedan få mig att nästan gråta när hon sjöng hennes egna version av I love the way you Lie. Vet inte varför men den låten har bara blivit lite av ett soundtrack till mitt första år här i USA. När Rihanna sen skriker "Boston!" går det lixom upp för mig. Där stod jag och tittade på världsstjärnan Rihanna i Boston, USA. Lycka var ordet. Trötta men glada tog vi tunnelbanan hem. Kom i säng lite sent sådär en söndag men vad gör det? Man lever bara en gång ;)

Bilderna gör det inte rättvist någonstans. Men kan ju ge er en liten inblick iallafall :)






Bilden är sämre än sämst, men här tog sig Rihanna sig upp väldigt nära där vi satt! :)


En av gitarristerna hade på sig en Bruins tröja vilket fick hela stadion att gå crazy :P








Avslutning med konfetti :)


På vägen till tunnelbanan passerade vi en upppiffad Jeep! Huur fråck som helst haha! :P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0