People change, and things go wrong but always remember life goes on.

Klockan står på lite efter 5 på morgonen och här sitter jag uppe och glor. Men nä, jag har inte varit ute och festat och gjort omgivningen osäker. Jag har faktiskt sovit. I typ 2 timmar. Under fredagskvällen hamnade vi på Bucks i Weymouth där dom hade det kallare inne än ute, men ändå var rätt trevligt! Sen drog jag hem Viktor och Leyro till mig så dom slapp åka hela vägen till Marshfield för någon timmes sömn. Vi somnade runt halv 3 och ja för ca en halvtimme sedan vaknade jag upp av att båda var i full gång till att fixa till sig. Dom drar till NYC nu, men jag biter ihop och håller mig hemma. Jag har bestämt mig för att vara lite sparsam med mina pengar. Okej nu ljög jag. Jag ska till frissan idag och det kommer gå på skjortan. Så ett besök hos frissan = en tripp till NYC. Hur weird är inte det??

Vilket fall som helst så funderar jag på om jag ska stanna uppe. Att inte gå och lägga mig utan bara slänga mig på soffan och halvslumra till en film. Det börjar redan bli ljust ute och något säger mig att jag kommer vara dödstrött om jag somnar om. Hm.. Kanske jag dra mitt täcke till soffan.. Yeah Yeah. Det blir nog bra vilket som!

Till er i Sverige hoppas ni har vaknat till liv nu därborta. Er dag har precis börjat medans vi här inte ens har vaknat. Ibland kan tidsskillnaden fasinera mig.

'
Zzzzz.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0