New England Revolution vs. Manchester United!

Åh vad kul det var igår!!! :D Vi lyckades visserligen komma ganska så mycket försent till matchen av olika anledningar, så vi missade tyvärr största delen av första halvlek! Buhuuu! Men när vi väl kom på plats var det kanon! Bra platser och jag kände mej mer eller mindre hemma. Gosh vad jag har saknat att gå på fotbollsmatcher!

51 500 personer kom för att se dessa lagen spela! Det är inte illa! :) Men alla dessa människor gjorde väldigt lite väsen för sig om man jämför med allt liv som MFF har på sina matcher! Manchester lekte väl mer eller mindre med Revolution men matchen var trots allt bra! Allting slutade 1-4 till Manchester, om ni inte redan visste det :P

När matchen väl var över gick vi mot pojkarnas bil. Grejen var den att vi tjejer va lite sura på pojkarna som åkte till matchen tidigare utan oss, men när vi kom till deras bil kunde vi inte mer än förlåta dom! Ni kan ju tänka er vilka köer det blev när alla bilar skulle ut från stadion! Men istället för att sitta i bilkö hade pojkarna en annan ide. Nämligen att vänta ut det värsta vid bilen. Innan vi visste ordet av det var ett tält uppe, grillen framtagen, mat och dryck framtagen och musiken på! Snacka om smart! :P När dom flesta bilar hade kommit ut från parkeringen packade vi ihop(läs tvingades) för att sedan köra hemåt! 

När klockan var runt 2 kunde jag lägga huvudet på kudden och trots att dagen idag har gått lite segt så klagar jag inte! Jag har sett Manchester United spela live, nananananNA :P Nästa gång får det bli en match i England istället där draget är lite bättre :P  


The family samlad! :)


Mycket folk! :)






Viktor, Neal, Tine och Leyro!


Här blev det visst mååål :P




Här väntar vi ut all trafik :P


:)


Litet klipp där Viktor sjunger fint för oss medans Leyro står för effekterna:P


Jag lyckades precis börja filma när Manchester gör 1-3 :P

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Ralf

Vilken kanonupplevelse det måste ha varit och jag lovar dig! Du kommer alltid att minnas det!! Love U and miss U/ Kram Pappa

2011-07-15 @ 08:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0