Life is for sure full of surprises.

Om man vill göra en soulsearching(vad heter det egentligen på svenska..?) ska ska man absolut åka iväg som jag har gjort. Även dom där jobbiga tankarna kan man inte längre skjuta iväg utan dom kommer upp till ytan. Ibland kan det kännas jobbigt, men någon gång måste dom komma upp. Det är så vi kan gå vidare med vårat liv och blicka framåt! Jag ska verkligen inte göra detta inlägget djupare än vad det behöver vara. Men bara ett litet tips! Soulsearching är bra för själen! :P

Jag är ganska kluven i mitt lilla liv för tillfället. Just idag iallafall. Mina tankar gå till mina vänner och min familj hemma i Sverige. Jag har varit ifrån dom alldeles för länge. Och ibland känns avståndet extra långt. Men samtidigt Ä.L.S.K.A.R jag mitt liv här! Åh. Så underbart! Ikväll blir det beachparty med dom bästa. Kan det bli bättre? :) Sen får vi se vad resten av helgen har att erbjuda. Men jag har en bra känsla över att det kommer bli ytterliggare en bra helg :) 

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0