Learn from ur mistakes but never regret.

Lyckat. Så förbaskat lyckat. Det var det i morse när jag runt halv åtta tiden bestämde mig för att faktiskt sova typ 3 timmar innan mitt besök hos frissan vid lunchtid. Det blev så lyckat att jag sov igenom klockan och vaknade med ett ryck lite innan 12.. Typ 10 min innan jag skulle vara där! Snacka om att jag fick panik! Hur korkad får jag vara lixom?? Jaja. Det löste sig till sist då jag fick dra en vit lögn om att bilen pajat och som tur var hade hon en tid för mig runt ett!

Roligt det där när folk får reda på att man är här som Au Pair hela vägen från Sverige. Amerikanare är SÅ intresserade! Kanske för att många inte ens varit utanför sina egna landsgränser och där sitter lilla jag, typ 10 år yngre än dom, och har kommit till andra sidan jorden helt själv. Frågorna var många! En av frisörerna satt till och med kvar efter hon slutat och gjorde mig sällskap medans hela mitt huvud var fullt med folie! :P

Tillbaka till huvudämnet, mitt besök hos frissan. Dyrt som tusan, men min omvandling från att vara brunett till att gå tillbaka till blond kunde nog inte vara bättre! Jag ser inte ut som en barbiedocka iallafall i håret, vilket var min prioritering nummer 1! :)

Annars har det blivit en sväng till stranden idag med Dougy och Anna. Lite mer häng hemma hos mig. Och nu sitter jag här själv. Hälften av gänget är NYC, hälften ute på vift i Boston. Jag är typ bamseuttråkad, men känner mig typ megapank efter mitt besök hos frissan. Så håller i mina pengar. Iallafall tills nästa helg:P Tills dess känner jag mig lite extra stolt. Kanske mest för att jag måste:P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0