Just remember me when everything goes right.

Strålande solsken och över 30 grader har det varit här i Boston idag! Känns som att det är måndag trots att det är tisdag:P Så blir det när man haft långhelg!

Började dagen med ungarna i stallet. Därefter åkte vi direkt till Fyren i Scituate där vi badade och njöt i några timmar! :) Bada med 3 ungar innebär att jag också har tre ungar runt halsen heeela tiden. Börjar ha lite medlidande med pappa som alltid fick stå ut med mig och syrran i vattnet:P Stranden i Scituate är liten och nästan aldrig några folk. Vilket gjorde att vi fick hela stranden som publik där vi lekte och grejade:P När jag gick upp ur vattnet fick jag beröm av en äldre tant som tydligen undervisade andraklassare. Hon sa att trots alla år med barnen hade hon inte hälften av det tålamod som jag hade:P haha!

Men det har varit en väldigt bra dag! Dagar som dessa känner jag att mitt jobb är rätt bra!! :P Det får gärna fortsätta såhär tycker jag :)


Kommer ni ihåg denna watersilde? En ekorre har lyckats käka 3 stora hål i den under vintern så var inte så mycket kvar av den.. Jag tyckte ju denna var gigantisk. Men det var inget jämfört med den nya som vi nu har:P 


Den är stooor :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0