I'll stand by you and won't let anyone hurt you.

Jajamensan. Nu startat den efterlängtande helgen! Och denna helgen har jag ju äran att ha 3 lediga dagar i sträck med mina vänner! Det vankas nationaldag i USA på måndag som alltid firas stort! :) Har egentligen inga stora planer för helgen. Ska bara njuta av mina vänners sällskap och ta vara på min tid med dom! Okej nu ljög jag lite.. Visst ska jag njuta av deras sällskap men imorgon vankas midsommar/4th of July fest! Hur bra kommer inte det bli då!? Fira dom två ställena i världen som står mig närmast hjärtat förtillfället:)

Ikväll har vi allafall planerat att träffas hemma hos Neal. Han har huset för sig själv och det utnyttjar vi såklart! Måste dock hämta upp Anna först. Så kommer bli en liten sen ankomst dit. Men det gör inget! :) Men nu får jag ta och fixa till mig lite! Ska försöka uppdatera efter förmåga! Men för säkerhets skull, ha en underbar helg alla mina kära läsare :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0