If that's the way it is..

Nästan varje kväll innan jag går och lägger mig tar jag upp min mobil och går in på aftonbladets hemsida för att uppdatera mig om vad som händer hemma i Sverige och ute i världen. Jag har knappt ens nämnt här i bloggen om det som hände i Norge, men det finns väl egentligen inget att säga. Det är sjukt skrämmande att det händer ett land så pass neutralt som Norge och det är även tvistat att det händer så nära Sverige. Sånt händer lixom aldrig där. Jag läser om dom som överlevt ett helvete och undrar hur sjutton man kan gå vidare efter att ha upplevt en sådan sak. Allting låter som en påhittad film. Jag antar att vi alla ibland får ett slag i magen över hur skrämmande världen egentligen är.

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0