I know every mile will be worth my while.

För exakt ett år sedan firade jag 2 månader i USA. Jag tyckte det var väldigt stort. Jag hade klarat av 2 hela månader hemifrån i ett helt främmande land! Nu såhär ett år senare firar jag 14 månader med USA och vet inte riktigt vad jag ska tycka. G.A.L.E.T! Det känns ju verkligen inte som att det har gått så länge. Men just nu njuter jag. Jag är precis där jag vill vara. Jag har lyssnat på mig själv och jag lever fortfarande min dröm, även fast jag ibland måste påminna mig själv om det.

Med alla som åkt hem och kommer åka hem snart har det även gjort att jag börjat tänka på min hemgång, något som jag faktitskt inte vill tänka på än. Men i fredags fick jag Viktor till att pepptalka mig in på rätt spår med resten av mitt gänget i ryggen. Och det fungerade. Jag är inne på rätt spår nu och jag känner att jag inte alls behöver känna någon stress. Jag vill bara njuta av detta nu. Underbara USA. :)

 
This one's for you and me
Living out our dreams
We're all right where we should be

Lift my arms out wide
I open my eyes
And now all I wannna see
Is a sky full of lighters

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0