I ain't gonna live forever, I just wanna live while I'm alive.

Citat från tvillingpojken: You poop hard when you're in love, it's just because love hurts!

HAHAHA!! Vi satt i bilen när han kläckte ur sig detta och jag höll på att dö av skratt! Men jag hörde på hans tonläge att han var överseriös så jag dolde det så gott jag kunde! Men ibland kan ju ungar bara säga dom mest klockrena sakerna:P

Min supervecka fortsätter och just nu älskar jag mitt jobb. Mestadels så har jag bara det väldigt roligt! Jag vet inte om det är för att ungarna äntligen kommit in i rutinerna nu när det är sommarlov eller om det är så att jag faktiskt är mer positiv. Men jag gillar läget. Livet leker nu.  

Jag börjar sakta men säkert kunna sätta ett stort utropstecken över denna sommaren och att jag faktiskt tagit ett förbannat bra beslut om att stanna kvar! :) Sitter nu i min egendesignad keps och har hemmakväll. Resten av mina kompisar har samlats och jag är lite tråkig. Men sån är jag, behöver lite ensamtid ibland:P Men jag bara ler. Kan lixom inte sluta. Fånig_Tjej89 :P


Jag tog hem min egengjorda midsommarkrans och gjorde en liten bordsprynad av den. Kreaktivt värre tycker jag själv:P Jag är faktiskt inte så kreaktiv som många tror... :P Vuxenpoäng kanske?

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0