How come when I reach out my finger, it feels like more than distance between us?

Igårkväll, svensk tid, Onsdagen den 27 Juli så kom hon äntligen till världen, Amanda och Mickes lilla prinsessa!! :) Jag hade en känsla i kroppen av att det var nu det hände och så fick jag smset i morse som bevisade att jag hade haft rätt! Jag blev så glad att tårarna kom! Både Micke och Amanda kommer bli superbra föräldrar och nu kan jag ju inte ens berga mig tills jag får träffa den lilla kotten! För mig är detta första bebisen som kommer till världen i mitt kompisgäng så det känns lite extra spännande! Något som dock gör ont i mig är att jag inte är i Sverige nu. Men som jag sa till Manda, jag kommer hem lagom tills allting lugnat ner sig :)

Så GRATTIS Manda och Micke!! Skönt att allting gick bra! :)


Så glad för din skull Manda! :) :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0