Forever united here somehow.

Vi trodde att när vi rullade in på stranden en fredagkväll precis innan det skulle bli mörkt att vi skulle vara i princip själva där. Och vi tyckte våran ide om att tända en brasa och köpa med oss pizza var en superbra ide.. Jo men visst. Det var säkert minst 20 stycken brasor som var linade upp på en rad. Alla såklart med sin bil precis brevid sig. För det är ju så man gör i USA. Man KÖR in på stranden och ställer bilen så man slipper bära på alla saker..haha! Men men vi fick igång våran och hade det riktigt mysigt när fullmånen lyste på oss och vågorna rullade in :) När stranden stängde igen för kvällen hamnade vi på en annan del av stranden där vi tittade på stjärnorna och jag och Leyro bjöd på all sång! :) En toppenkväll om du frågar mig, som absolut måste göras om :)

Idag åkte vi till stranden! Vattnet var underbart så jag och Anna passade på att leka i vågorna:P! Mindre underbart var dom äckliga insekterna som störde min solning genom att bita mig 5000 gånger och det gjorde ont varenda gång!! Till sist gav vi upp och åkte till Beerworks för lite mat. Sen blev det hemgång för mig då jag skulle jobba.

Så nu sitter jag här och faktiskt saknar mitt gäng! :) Men jag träffar dom imorgon igen och då hoppas jag på att vi slipper all otur i gänget. På två dagar har vi haft både punktering, stoppning av polis och krockning med bil! Det tycker jag vi kan vara utan! :)


Vår lilla brasa :)


:)


Ser det inte nästan lite sagolikt ut? :)


It's beeeeeeach-timeeee! :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0