And that's why smile.


"Har ni inte råd att åka till Thailand själva, men ändå vill få känslan av att vara där?" Jo men varför inte. Är ju precis samma sak.... Ungefär lika korkat som när Kicki berättade om en kille hon träffat på i Australien. Han spenderade alla sina pengar på att festa istället för servädigehter när han backpackade genom Asien. Citat från honom: "Vem behöver åka till Kinesiska muren lixom? Den enda som vill ha ett kort från när jag står på den muren är min mamma. Men för att inte göra henne allt för besviken så photoshopar jag in mig själv med en bild på muren och skickar hem. Jag får festa och hon blir stolt. Alla glada.". Ibland undrar jag vart världen tar vägen. Men ändå så roligt att man nästan kissar på sig.  

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0