We're in this together.

Tillbaka till skolbänken var det som gällde idag! Jag lyckades hamna med samma lärare som jag hade sist.. Och eftersom det är samma kurs igen var jag väl inte så pepp.. Men med Leyro och Anna vid min sida funkar det mesta! Ju mer dagen rullade på insåg jag dock att det var rätt bra ändå. Nu kunde jag utmana mej lite mer och se hur mycket jag verkligen lärde mej sen sist. Geografi var huvudämnet idag. Vad sägs som att bara ha 3 fel på alla USAs stater??! :) Lite stolt ;) haha! Det blir nog bra till sist.

Efter skolan lyckades vi bli 11 st som käkade tillsammans på CheeseCake! Och ingen kan säga att vi inte öppnar upp oss för nytt folk! Det har kommit en ny tjej från Frankrike till vårt område, Olivia, som fick en välkomsmiddag igår med oss och idag såg vi till att riktigt välkomna henne in i "familjen" :) Hon verkar kunna passa in bra. Vilket vi verkligen uppskattar, vi behöver lite färskt blod :)

Nu sitter jag och väntar på att börja jobba. Blir ett litet kvällspass. Sen får vi se vad som händer. Beror lite på när jag slutar mitt pass. Får ta saker lite som dom kommer! :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0