We Go Together. ♥

I lördags vaknade jag upp och gick rätt in i badrummet och fixa till mej. Sen satt jag mej framför skype där jag skulle joina mina flickor från Önnestad på deras tjejmiddag :) Blev en lång skypning då vi spelade något spel, pratade och bara umgicks. Dessutom släppte jag en överraskning som fick dom flesta stumma ;) Är inte det konstigt att jag kan vara med dom även fast jag sitter på andra sidan av jordklotet? Det var iallafall hur kul som helst. Jag saknar dom allihopa så himla mycket. Vi har något speciellt efter att ha bott tillsammans 3 år på Önnestad. Nu är vi alla på helt olika ställen i livet. Men banden mellan oss är starka. Det är dax för oss att leva upp till våran slogan, och jag tycker vi gör det med ett plus i kanten dessutom. We go together.

Efter min långa skypning kom Mike och hämtade upp mej och vi åkte hem till honom för att spela lite poker. Verkar som att vi kommit in i en pokerfas:P Denna gången lyckades Sweden gå upp i topp två när vi slutade spela! Anna på första plats och jag på andra plats ;) Watch out! :D


Amanda var värden till tjejmiddagen och hon gjorde ett superbra jobb :)

Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0