It's getting late but I don't mind.

Igår samlades 4 mexicanare, 2 amerikanare, 2 tyskar och 2 svenskar för att ha en himla rolig lördagskväll :) Först blev det middag på Margarita's i Weymouth och därefter åkte vi alla till en backe i Hingham för att åka lite pulka. När folk hade blivit tillräckligt skadade och mina tår var så frusna att dom inte längre existerade åkte vi hem till Mike. Där blev det pokerkväll igen! Jag var liiiite bättre denna gången, men min envishet om att aldrig dra mej ur för att se någon annan vinna blev min egen förlust :P Men riktigt trevligkväll som gjorde att mitt huvud inte fick lägga sej på min huvudkudde förrän 5 imorse..

Så som ni kanske förstår har jag varit trött hela dagen. Anna och jag drog oss iallafall ut för lite lunch i Hingham och vi hann även med att se Dilemma på bio. Riktig plåga i början när vi båda var så trötta som vi var. Men filmen var helt okej trots allt.

Nu sitter jag i min kära lägenhet med min BFF Anna som ska sova här inatt. Lite pyamasparty blir man aldrig för gammal för, right?  :)


pulka!


Viktor säger wiiiiiie :)


Killarna envisades med att åka i full fart över detta guppet. På bilden var det Mikes tur!


tuff, tuff tåg.


Alonso, Leyro, Jag och Anna.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0