Only time can tell.

Förra veckan var det snöstorm. Det kom så mkt snö att amerikanarna inte visste var dom skulle göra av allt. idag tog allting en annan vändning. Det tråkigaste och mest irriterande av vinterna. Det töade. Samtidigt som det regnade. Gatorna var hala och jag vet inte hur många gånger jag fått genomblöta skor under dagen. Kanske jag ska införskaffa mej regnstövlar nu i dagarna? Anyway så hoppas jag nu bara inte det fryser på innan vattnet hunnit komma undan. Finns ju inget värre än isgator. Jag är dessutom inte säker på att amerikanarna klarar trycket :P

Efter jobb körde jag till Quincy för att ha lite kvalitetstid med Taru. Var ett tag sen nu. Som vanligt blev det mycket snack och liten verkstad :P Gud vad jag älskar det uttrycket :P


Mitt Wisteria Lane efter snöovädret.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0