Look into your heart and you will find your answer.

Tvätta tvätta och åter tvätta. Det är vad min dag bestått av idag innan jag skulle hämta upp ungarna på skolan. Vanligtvis brukar jag tvätta mina egna kläder en gång i veckan, men nu under jul och nyår har familjen varit hemma i princip hela tiden. Så jag har bara lyckats tvätta en tvätt under hela tiden. Men nu är det som sagt gjort. Min egen tätt plus familjens.

Nog för att många där hemma vet om att jag kämpat rejält med ungarna under min tid här i staterna. Men såhär i efterhand kan jag verkligen skriva ut det. Det har varit riktigt jobbigt många gånger. Jag vet att princip alla au pairer har det jobbigt med sina värdbarn, men efter att ha pratat med MYCKET folk har jag insett att mina barn var lite av ett extrem fall. Sommaren var en ren kamp av att lyckas hålla tålamodet uppe. Men jag kan med mycket glädje meddela att den tiden är över! Barn är alltid barn. Men jag har lyckas komma igenom den där jobbiga perioden. Nu tar det inte längre emot att gå upp och jobba. Som igår hade jag bara tvillingpojken hemma och han ville inget hellre än att spela tvspel med mej. Men inte nog med det, han ville helst sitta PÅ mej medans vi spelade. Jag har mer blivit som en storasyster för dom på vägen. Eller kanske en moster:) Och jag är riktigt glad över det. Nu kan jag inte ens tänka mej hur det kommer kännas att en dag behöva lämna dom. Men det får jag ta som det kommer. Än är inte den dagen här!

Ikväll blir det hemmakväll. Mest för att Jersey Shore börjar ikväll :P haha! "It's T-shirt tiiiime" :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0