Linda Åberg!

Så här skiljs våra vägar, älskade Linda. Men som jag sa till dej så hoppas jag att dom möts igen, minst 1 miljon gånger! Jag är så himla tacksam över att jag fick möjligheten att lära känna dej. Tänk att vi fick ett "you got mail" start på våran vänskap. Jag visste redan då att du inte var som alla andra. Men aldrig hade jag kunnat anat att jag på andra sidan jordklotet skulle hitta en bästa vän! ♥

Martha's Vineyard, Boston, Silly in Philly, alla timmar då vi bara suttit och snackat om allt och inget, när vi blev utkastade från beerworks, julfirande och såklart alla åkturer mellan Concord och Weymouth. Det är bara några av alla minnen vi har skapat tillsammans här i USA. Men jag hoppas bara det är en piss i mississippi jämför med alla minnen vi nu har framför oss att skapa. Sen när vi blir gamla och gråhåriga kan vi sitta där över en frappe och diskutera all galenskap som bara Josefin och Linda kunde åstakomma tsm. 

Lycka till nu med allt hemma i Sverige! Så ses vi snart. I Boston eller hemma i Sverige, det återstår och se. Men jag kommer sakna dej så fruktansvärt mycket. Mina dagar kommer vara tomma utan att få dina sms eller samtal. Och att inte kunna krama om min fina vän på ett långt tag kommer vara en plåga. Men jag håller ut. För jag vet att vi klarar det mesta. Vi är ju trots allt proffs på distansförhållande ;)


Love u Linda, du är bäääääst! ♥

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Linda

Aww..... jag saknar dig redan jättemycket :'( Älskar dig min fina vän

2011-01-15 @ 03:25:11
URL: http://liaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0