Let the memory live again.

Snön faller ner.. Och jag har extremt tråkigt.. Snön ska vräka ner hela natten också.. Så vi får väl se om det blir någon skola imorrn eller inte.. Har spelat ett hästspel på datan idag som jag och tvillingflickan hittade igår... Var kul en liten stund. Annars är det ganska så meningslöst. Äkta är alltid bäst. Men nu kanske det är så illa att jag saknar hästlivet så mkt att jag måste börja spela något spel på datan. Hehe. Jag vet det går utför för mej..

Men jag saknar hästar och allt som har med det att göra. Alla bitchiga hästmänniskor kan jag ju slippa. Men mest av allt saknar jag Skay. Min ögonsten. Sjukt att jag efter 2 år inte ens kan se framför mej att hitta en sån bra häst som honom igen. Men faktum är att hästar får ligga på hyllan ett litet tag till. Det finns lite annat som får komma imellan sålänge. Men sakna får man väl alltid göra. Och drömma sej bort litegrann.


Mina fina pojkar Skay och Koda. ♥

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0