Just the way it suppose to be.

Så. Nu var Leyro tillbaka i Boston också! Saknat min Grapy. Så är väldigt glad att hon är tillbaka i Duxbury. Precis som Anna också är. Så nu får dom inte lämna mej något mer:P Åkte till Viktor och hämtade upp honom innan jag körde till Leyro för att få en riktig grapykram! :) Och sen till sist vidare till Anna för att plocka upp henne. Tillsammans åkte vi till en kinarestaurang i Kingsland tror jag:P Där fick vi god middag och många skratt. Men hade en servitör som var v-ä-r-d-el-ö-s så det heter duga. Vet inte vad han höll på med! Men med gott sällskap funkar allt :)

Tog mej även en titt på det nya avsnittet av Hipp Hipp! Äntligen är dom tillbaka och det är ju HUR roligt som helst! :) Precis som förr:) Kan inte fatta att jag faktiskt gick i 8an eller 9an sist dom sändes på tv. Det var då Robban, min mattelärare, alltid kom till skolan på tisdag och citerade det mesta av det som sänds dagen innan :P Det var tider. Undrar vad han gör nuförtiden? Nä usch när det börjar bli x antal år sen man gick i högstadiet är det illa:P

Anyway! Var bara tvungen att lägga ut detta klippet från den nya sässongen av Hipp Hipp. Jag menar stackars unge, men erkänn det är lite roligt:P "Nä men vad hemskt för lille Mårten" hehe.



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0